Telefoonnummer: 015-2142833

DE TANDARTS VOOR HET HELE GEZIN

  • Alle mondzorg onder één dak
  • Gratis prothese check
  • Avondopenstelling
  • Geen wachtlijsten
  • Ook orthodontie!

Direct inschrijven

Klachtafhandeling Tandzorg Delft

Al onze medewerkers en behandelaren doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent.

Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt in dat geval gebruik maken van ons klachtformulier. Alleen dan kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. Uitgangspunt hierbij is dat de klacht gegrond en redelijk is.

Als u niet tevreden bent over de wijze waarop u bent behandeld, dan kennen wij een heldere klachtenprocedure, waarmee wij voldoen aan de huidige wet- en regelgeving.
 

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u om hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. Vaak lost dit al veel op. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen.

Komt u er niet uit of is een persoonlijk gesprek niet wenselijk? Leg dan uw klacht voor aan de klachtenfunctionaris.

 

Contact

Tandzorg Delft
Ezelsveldlaan 2
2611 RV  Delft

Tel: 015-2142833
E-mail: info@tandzorgdelftcentrum.nl
Inschrijven praktijk

Spoednummer: 015-2134040

Openingstijden
Maandag:
8:00 - 17:00
Dinsdag:
8:00 - 21:00
Woensdag:
8:00 - 21:00
Donderdag:
8:00 - 17:00
Vrijdag:
8:00 - 17:00
Zaterdag:
Gesloten
Zondag:
Gesloten

 

Telefonische bereikbaarheid
Ma. t/m do. 8.00 - 16.30 uur
Vr. 8.00 - 14.30 uur

Prothese check - geheel vrijblijvend

© 2018, Tandzorg Delft | Alle rechten gereserveerd | Laatst gewijzigd november 2018